۱. خودت را معرفی کن.

من میکا م،روح آسیب پذیری دارم،تو این دنیا فقط موسیقی توانایی درک کردن من را دارد.ساعت ها با گل و گیاه ها حرف میزنم و عاشق عکس‌ گرفتن از آسمان و ابرها هستم،شاید آدم خاصی نباشم اما خب این من هستم،میکا.

۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.

شاید گوش دادن به حرف های دیگران و درک کردنشون؟..معمولا به حرف ها دقت زیادی میکنم و اگه کسی باهام درد و دل کنه می تونم به خوبی درکش کنم.

۳. رنگ مورد علاقه‌ات چیست و چرا؟

آبی و خاکستری. آبی رو به خاطر اینکه من رو یاد آسمون میندازه دوست دارم احساس زنده بودن بهم میدن. 

خاکستری من رو یاد ماه من میندازه و باعث میشه به چیزای زیادی فکر کنم...~

۴. داستان پشت اسمت چیست؟

خب داستان خاصی نداره،اسمم رو دیدن گفتن معنیش قشنگه برای همین برام گذاشتن..البته قبلش قرار بود هستی باشم

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟

چین:از سبک خیابون هاش خوشم میاد

فرانسه:جاهای دیدنی زیادی داره

انگلیس: دلیلش شخصیه...

۶. کارتون مورد علاقه‌ات چیست؟

خب،آنشرلی راستش خیلییی دوستش دارم:″) اگه انیمه هم حساب میشه ماکیا؛زمانی که گل موعود می‌شکفد.

انیمه ماکیا رو ممکنه خیلیاتون ندیده باشید اما من شدیدا بهتون پیشنهادش میکنم. واقعا داستان قشنگی داره و من با بیشتر صحنه هاش اشک ریختم،این انیمه فوق العادس =))

۷. میخواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

خب من میخوام عکاس بشم،اما خب روانشناس بودن رو هم خیلی دوست دارم، دلم میخواد مربی مربی مهدکودک هم باشم. نمیدونم دلم میخواد همه ی شغل ها رو داشته باشم راستش😂

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

همه‌چیزش رو دوست دارم=″)

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

پاییز و زمستون،پاییز رو کلا به خاطر آب و هواش و برگ های قشنگش و کلا همه چیزش دوست دارم:″) و زمستون رو برای این که برف میاد و میتونی بری زیر پتو و تو خونه جوراب بپوشی.. لباسای گرم چکمه و...=″))))

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟

لازانیا و نودل و قورمه سبزی*-*

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟

از قضاوت شدن،از دست دادن عزیزانم..اینکه احساس کنم هیچ کاری نمیتونم برای بهتر شدن حال یکی انجام بدم...

۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

آره راستش دلم گربه میخواد که بغلش کنم باهاش حرف بزنم و بتونم به چشمای خوشگلش نگاه کنم و تصور کنم که اونم درکم میکنه:″)

۱۳. تعطیلات مورد علاقه‌ات چیست و چرا؟

از تعطیلات خوشم نمیاد....

۱۴. یک فانتزی مورد علاقه‌ات را بنویس.

بتونم یک روزی به یک جایی سفر کنم که توش پر از شادی باشه،پر از چیز های جدید خوبو آدمای مهربونی داشته باشه. جایی که توش درکم کنن و بهم نگن عجیب غریب:)

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

از لباسای آزاد و گشاد خوشم میاد چون توشون احساس راحتی دارم:″

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

این که بتونم خودم یک آهنگ با پیانو بسازم.

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:

واقعا نمیدونم چه چیز جالبی درون من هست:″ ولی خب...

۱:معمولا بچه کوچولو ها جذبم میشن نمیدونم چرا ولی مامانم میگه شاید به خاطر آرامشیه که توی چهرم یا حرف زدنم دارم.

۲:موقعی که خودم مشکلاتی دارم میتونم مشکلات دیگران رو هم در کنارش حل کنم

۳:دژاوو؛ من بیشتر مواقع زندگیم دژاوو رو تجربه کردم و مطمئنم بازم تجربه میکنم.

۴:خوب بلدم نقش بازی کنم

۵:واقعا نمیدونم...

۱۸. چه چیزی خوشحالت میکند؟

راستش نمیدونم..قبلا اگه ازم میپرسیدین چیزای زیادی میگفتم اما الان چیزی ندارم که خوشحالم کنه پس،هیچی!

۱۹. چه چیزی ناراحتت میکند؟

ادم هایی که بدون هیچ دلیلی روم برچسب میزنن،گل هایی که پژمرده ان،آسمونی که هیچ ابری نداره،اونایی‌که بهم میگن بی احساس و ادمایی که فقط بلدن بدی هرچیزی رو ببینن

 

منبع این چالش زیبا..~