امروز تولد کیه؟*-* کالیستا خانوم!:″) اونی که بوی چمن های خیس رو میده..~

خب کالیستا،میخوام بدونی که من خیلی خیلی دوستت دارم و واقعا آدم دوست داشتنی ای هستی و واقعا وایب سافتی داری دخترD:

راستش نمیدونم چی باید بگم،چون زیاد نمیشناسمت اما خب درونت یک مهربونی خالصی وجود داره و من توی آدمای کمی این نوع مهربونی رو دیدم:″)

تو واقعا بوی گل و گیاه ها رو میدی،از اون دخترهایی هستی که هرروز به گیاهشون آب میدن و منتظر بزرگتر شدن گیاهشون هستن. تو از اون آدما خاصی هستی که با حرف هاشون میتونن قلب یه آدم رو پر از اکلیل کنن*-*

شاید این روزا زندگی بهت سخت بگذره،اما خب کالیستا همه ی اینا یه روز تموم میشن میدونم دوران های سخت هست اما بعد دوران سخت دوران خوب هم میرسه مطمئن باش:″)

و اگه دلت میخواست باهم حرف بزنیم بیا بگو و خجالت نکش بدون از صحبت باهات خیلی خیلییی خوشحال میشم!

مرسی که کالیستایی،مرسی که وایب جنگل های بارونی،چمن های خیس و گل هایی که تازه شکوفه دادن رو میدی:″)

برات آرزو میکنم که از ته دلت بخندی و شاد باشی،بتونی به رویاهای قشنگت برسی و به آدمایی که دوستشون داری نزدیک تر بشی.

درکل بدون خیلی خیلی دوستت دارم*-* تولدت مبارک کالیستا شی*---*!